reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Jánoš

Michal Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent - Michal Jánoš Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Klaun

Michal Jánoš

Klaun

ďalšia z mojich prvotín

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 377x
  • 0
Erotikam

Michal Jánoš

Erotikam

poznáte to. Je nuda a človek túži ponoriť sa do nejakého ľahkého sveta, ktorý zväčša ponúka sen, prečo snívať v noci, cez deň sú sny lepšie vidieť

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 507x
  • 0
Páví štýl

Michal Jánoš

Páví štýl

Naposledy, keď som písal, pristihol som sa ako rozmýšľam nad tým, či článok ktorý chcem zverejniť bude mať u čitateľov ohlas.

  • 7. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 583x
  • 0
The Nevar

Michal Jánoš

The Nevar

Ak patríte k milovníkom E.A. Poea, tak Vás určite poteší táto moja báseň. Pri písaní ktorej som sa nechal inšpirovať práve Poeovým Havranom. Báseň je trochu dlhšia, ale snáď Vás to neodradí od toho, aby ste ju dočítali až do konca. Pekný deň :-)

  • 23. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 598x
  • 0
NHL - naozaj len boj o milióny dolárov!?

Michal Jánoš

NHL - naozaj len boj o milióny dolárov!?

Od malička sa radím k tým nadšencom NHL, ktorí neváhajú prebdieť celú noc len preto, aby videli svoj vzor v telke.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 7
reklama
Čistá láska

Michal Jánoš

Čistá láska

Čistá láska, ďesať prstov a dve telá, rozochvené srdcia, ja som smel a ty si chcela. Zabili sme spolu mileneckú pýchu.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 105x
  • 3
Predstava

Michal Jánoš

Predstava

Pri sklennej fľaši Blue Merito nad sebou rozkladáme cirkusové šapitó. Pri týchto chvíľkach blaha, bývala si vždy tak dokonahá.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 0
Cítte sa ako doma

Michal Jánoš

Cítte sa ako doma

Poznate ten pocit, keď prechádzate po meste ( teda ja osobne po bratislavskom korze) a s vyvalenými očami sledujete výklady mestských podnikov? Ktrorých dobré meno závisí od toho, či majú za názvom zdomácnené anglické slovíčko Pub.

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 582x
  • 1
Cítte sa ako doma!

Michal Jánoš

Cítte sa ako doma!

Poznate ten pocit, keď prechádzate po meste ( teda ja osobne po bratislavskom korze) a s vyvalenými očami sledujete výklady mestských podnikov? Ktrorých dobré meno závisí od toho, či majú za názvom zdomácnené anglické slovíčko Pub.

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 483x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu